ik wilde even doorgeven dat ik een warmtewisselaar nodig had en heb contact opgenomen met de handelsonderneming.
Nu had ik wat problemen met mijn cv en ze vertelde mij dat ze er 1 op voorraad hadden en hebben die gelijk opgestuurd en 2 dagen later had ik hem binnen.
Bedankt voor de goede service en ik kan weer veilig stoken en onder de douch staan !!!!!!!!

groeten Michel pronk uit Spijkenisse