Jan 2015 ging mijn ketel stuk. Het lag m.i. aan de branderautomaat. Bij RNR een 2e hands gehaald welke desnoods teruggebracht mocht worden als dat niet het euvel was.
Dat bleek het gelukkig wel te zijn en heb weer warmte in huis.
Lekker, want in januari wordt het snel koud in je huis na een dag geen CV.
Ben snel, kundig en vriendelijk geholpen door RNR en heb het ook een paar kennissen aangeraden.