Het lager van een fan in onze oude ketel was defect geraakt, niet fijn in deze tijd van het jaar. We wilden geen dure nieuwe dus op marktplaats deze mensen gevonden die er een verkochten. Nog voor we ene email verzonden hadden werden we al terug gebeld en nog dezelfde avond konden we even langs komen in de polder. Voor een mooie prijs hebben we de ventilator gekocht, nog een ander onderdeel kado gekregen, koffie, cakejes en twee uur gezellig zitten kletsen uiteindelijk. De volgende dag de ketel gefixed en we zitten er weer warmpjes bij. Raymon en Rebecca, super bedankt!