Mijn brander automaat had het begeven in mijn oude AGPO ketel. Daar sta je dan, zonder warm water. Volgens mijn lokale installateur ging dit grapje ca. � 300,00 kosten. Een dure investering voor zo’n oude ketel. Een nieuwe ketel kwam al snel ter sprake. Toen kwam ik op deze site terecht en zag in de advertentie een automaat voor � 50,00. Heb van te voren even gebeld of ie goed was. Ja hoor en zo niet geld terug, werd er gezegd. Een dag later had ik ‘m al binnen. Grote klasse !! Alles werkt weer als een lier. En dat voor die paar centen. Nog bedankt voor de fijne zaken. Jullie site staat inmiddels bij mijn favorieten.

groet,

Wim