Mijn Nefit Ecomfit boiler begin na jaren trouwe dienst te lekken. Eerst een klein beetje, maar gaande weg een beetje meer. Navraag bij de installateur leerde mij dat de boiler vervangen zou moeten worden; een duur grapje. Toch maar zelf op onderzoek uit. Bleek dat de ketel was gaan lekken op de lasnaad. Ketel eruit en nieuwe ketel opgehaald. Was een heel stuk rijden, maar de moeite waard. En ik werd vriendelijk ontvangen en kreeg nog wat adviezen mee. Aan het eind van de avond werkte alles weer.
Al met al een super ervaring en nu maar hopen dat hij het een tijdje blijft doen.