Wij waren erg blij met de cv pomp die wij eerst besteld hadden op de webshop. Alleen was het zo koud dat wij het liever zelf wilde ophalen. Mijn man belde of dit mogelijk was en dit was zeker geen probleem en konden gelijk komen. Na thuis komst meteen geplaatst en onze ketel werkt weer super. Ze zijn erg klant vriendelijk en gaven ons goed advies. Zekker een aanrader. Wij zitten er weer lekker warm bij dank zij RNR bedankt nogmaals voor jullie snelle service!