Vandaag, eind van de middag ontving ik de branderautomaat.
Ik heb het apparaat snel gemonteerd, de ketel functioneert weer zo als het hoort.
Inmiddels zit ik er weer "warmpjes" bij.
Dank voor uw bemiddeling.