Probleem met 3weglkep AWB thermomaster.aldus alle berichten op het net en de code. Moet regelmatig de ketel uit/aan zetten om warm water of cv aan de praat te krijgen, sinds er een thermostaat is gewisseld van chromtherm 3 naar een normale/simpele. Andere klep besteld en snel geleverd. probleem bleef echter nad plaatsen andere klep. Gebeld en op afstand geprobeerd analyse te doen. drukregelaar zou het probleem kunnen zijn. Ook snel geleverd. Helaas. Geen code meer voor de 3wegklep maar de brander sloeg niet aan en de waakvlam was er wel. Bellen en whats app en was geen probleem. Jullie probeerden te helpen. Storingsdienst gebeld. Die manipuleerden de ketel door de aanvoer slang naar de druk regelaar los te halen. Toen sloeg de ketel wel aan. Er zat ook een gat in de slang. Dit doen ze voor afvoer van mogelijk water in deze slang. Uiteindelijk weer cv en warm water en geen storingen. Dit met alle originele onderdelen. Later deed ik de behuizing dicht en de code was er weer. Voorpaneel weggehaald. Lijkt op luchtprobleem. Dacht dat het verholpen was, maar lijkt toch terug te komen. Vandaag groot deel van de behuizing weg gehaald en de drukschakelaar gewisseld die voor het exemplaar welke door RNR is geleverd. Geen storingen. Maar even duimen. Later dit jaar staat toch een ketelvervanging op het programma. Toch lof voor RNR. Zeker een bedrijf om te onthouden/op te slaan bij je favorieten, wat mij betreft.