Ik schrijf normaal eigenlijk nooit in gastenboeken, maar dit keer maak ik een hele dikke uitzondering .

Fantastische mensen, goede prijs, en afspraken worden zeker na gekomen.

Vrijdag middag klapte mijn CV combi er uit, samen met de buurman gekeken, de hele printplaat / branderautomaat bleek kapot te zijn.

Ik zou hem zaterdag ochtend gaan halen, door mijn chronische ziekte versliep ik me

Oww geen probleem, hij kon ook verstuurd worden.

Zaterdagmiddag ca. 2 uur betaald via internet, en vandaag Maandag middag stond Edje pakketje, al met de goed verpakte doos op de stoep !

Me buurman heeft me even verder geholpen,en om 6 uur branden de ketel weer als een tierelier !

Een aanrader dus mensen !