Verwondering en bewondering.
Voor onze bijna twintigjaar oude Nefit Ecomline verwarmingsketel had ik een nieuwe gloeiplug en een ionisatiepen met pakking nodig. Meestal ga ik daarvoor naar Warmteservice een groot landelijk bedrijf. De kosten waar ik op uit kwam voor de hier genoemde onderdelen bedroeg 84,92 Euro . Op internet op de site van HandelsOnderneming RnR in Winkel trof ik dezelfde onderdelen aan (nieuw) voor totaal 40,- Euro. Dat scheelt nogal wat dus had zo mijn twijfels. Donderdag 27 september Om ca. 10.30 uur ’s avonds mijn bestelling gedaan en kreeg nog dezelfde avond (22.50uur) een mail terug met antwoord op een vraag over een ander onderdeel een gebroken klembeugel. Vrijdag ochtend gebeld en men vertelde mij dat de ik de zending zaterdag al kon verwachten ( inclusief de klem welke ik als service mocht beschouwen).
Verwondering over de opmerkelijke prijs/kwaliteit verhouding en bewondering over de mij verleende service met name de vriendelijke dienstvelenede communicatie per telefoon (drie maal contact). Ben op leeftijd (76 ) en dacht dat dit in deze tijd niet meer voorkwam maar dus wel bij dit bedrijf. Ondanks de scherpe prijsstelling 100% service.
Rob Meeuws uit Zoetermeer