Beste Raymon,

Ik wil je nog even bedanken voor je meedenken en het opsturen van de condensator. Hij werkt namelijk helemaal goed. Fijn dat er mensen zijn zoals jij!
Bedankt!
Ik ga zeker een keer terugkomen voor een ketel bij je.
Gr Koen