De Bosch waterschakelaar ontvangen, bedankt voor de snelle levering.
Hij zit al in mijn ketel, een Radson van 20 jaar oud, die nu weer prima werkt.

Vind het ook goed hoe jullie bezig zijn om producten weer bruikbaar te maken en niet alles gelijk weg te gooien.
Mijn installateur zei dat de ketel niet meer te repareren was en ik een nieuwe moest kopen.
Tja, we leven helaas in een weggooi maatschappij. 🙁

Groet, Hans van Dijk