Goedemorgen!

Hartelijk dank voor de snelle handeling en de pakkingen en de goede verpakking. De wisselaar is inmiddels vervangen en werkt. Nu hopen dat we er weer een aantal jaar plezier van hebben.

Top service.

Nogmaals Bedankt, ga zo door.!