Helemaal geen vragen, maar ik wil jullie graag laten weten dat ik zeer tevreden ben over de keurige en verzorgde afhandeling en de uitstekende toestand van het product. Aan niets viel te zien of te merken dat het een gebruikt thermostaatje betrof. Nogmaals: keurig!
Met mijn complimenten en een vriendelijke groet,
Eric Sander