Fantastische service, super aardige mensen!
Een jaar geleden op Zondag (!) een nieuw binnenwerk en motor voor mijn 3-weg klep gehaald.
Uitgebreid uitleg gehad over de montage.
Nu helaas motor al defect (kan gebeuren) factuur kwijt (gebeurt zo vaak)
Zonder gezeur gewoon een nieuwe gekregen, en ze zijn nog steeds aardig!
Wat een tof bedrijf!