Goededag,
Ik ben sinds kort nieuwe klant bij jullie en ben ZEER tevreden !!
ALS HET GOED IS? MAG HET OOK WEL EENS GEZEGD WORDEN !
Dank u, mijn atag cv ketel draait terug opperbest.
Jullie levering was supersnel.
Nu kunnen we weer zalig heet douchen en het huis is lekker warm.
EN voor die prijs !!!
SUPER !!!
Dirk Geens
Kruibeke