Ik had een Intergas ketel gekocht bij RNR maar was deze achteraf niet nodig omdat de vorige bewoners de oude ketel hadden laten zitten. Maar de ketel kon weer retour en ik heb het volledige aankoop bedrag weer terug gekregen. Dat vind ik top voor een handelaar. Super!