Dag Daphne, gelukkig was de Post.nl op tijd en heb ik de ventilator kunnen wisselen.
Bij opstart bleek de brander te veel lucht te krijgen en heb ik de venturi/luchtinlaat van de oude ventilator overgezet.
van de oude ventilator bleek het schoepenrad kapot, echt stuk dus..
De oude luchtinlaat was 2 mm kleiner in doorsnede. Na montage van de oude venturi loopt de CV weer als een zonnetje.
We hebben weer heet water