Hallo Rebecca (& de man die ik een paar keer aan de telefoon had en wiens naam ik eigenlijk niet eens weet),

Ik ontving de klemmetjes, en de aluminium keteldeksel waar ik ze prima vanaf kan halen. Reuzedank voor de hele gang van zaken. Het komt niet meer vaak voor dat een bedrijf zo netjes en snel reageert. 100% voor service en 100% voor meedenken. Nette prijs ook, ik hoop dat jullie er nog iets aan overhouden!

Ik kom zeker nog nog is terug bij jullie.

Met vriendelijke groet,
Ed Mathon