Afgelopen donderdagochtend kwam onze 3-jarige dochter beneden met het bericht dat haar kamer “ontploft was”… Toen ik met haar meeliep om te kijken wat er aan de hand was, zag ik tot mijn schrik het water uit het plafond lopen!! Snel water afgesloten en ketel open geschroefd en ja hoor…. platenwisselaar kapot van ons 14 jaar oude AWB keteltje dat volgend jaar tijdens verbouwing van ons huis, vervangen zou gaan worden. Half jaar te vroeg kapot gegaan dus… dankzij jullie voor 50 euro en snelle verzending zaterdagochtend alles alweer “up and running”. Dank jullie wel, groet Sebastiaan