Beste,
Jullie hebben me zo goed geholpen. Ongelooflijk. Complimenten voor de service en de fijne prijzen. Ik zit weer lekker in de warmte.
Groet,
Aaike (van de Remeha Quinta)
Beste,
Jullie hebben me zo goed geholpen. Ongelooflijk. Complimenten voor de service en de fijne prijzen. Ik zit weer lekker in de warmte.
Groet,
Aaike (van de Remeha Quinta)