Super blij met jullie.
Had al vanaf 30 dec. geen warmwater en CV meer (van mijn Nefit proline ketel 2012), maar door jullie snelle handelen nu weer wel.
Dit kwam door een defecte druksensor.
Gelukkig hadden jullie deze op voorraad.
Nu zitten wij er weer warmpjes bij.
TOP en heel erg bedankt!