We zijn vandaag bij jullie geweest en de ventilator op gehaald en weer gemonteerd.alles is weer oke!!! En bedankt voor het terug zoeken van mijn mobiele telefoon.
Vriendelijke groeten van Siep Koster
We zijn vandaag bij jullie geweest en de ventilator op gehaald en weer gemonteerd.alles is weer oke!!! En bedankt voor het terug zoeken van mijn mobiele telefoon.
Vriendelijke groeten van Siep Koster