De monteur vertelde mij dat ik een nieuwe CV-ketel moet bestellen omdat mijn HR-ketel te oud is om te repareren. Ik heb het zelf gecontroleerd en ben er achter gekomen dat de ventilator niet goed is. Ik heb hier een ventilator gekocht voor 25 euro en deze vervangen en alles werkt prima. beter 25 dan 2200 zoals de man wilde. misschien de volgende keer ????. als je twee rechterhanden hebt raad ik deze winkel absoluut aan!