Vraag over een onderdeel wat je wil ruilen, retourneren of gaat het om een garantie? Hier kan je informatie vinden over onze voorwaarden.
Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet het artikel ongebruikt zijn en in de zelfde staat bevinden, als hoe je het hebt ontvangen. Ook in de originele verpakking waar je het in hebt ontvangen van ons. Electronisch componenten kunnen NIET retour gezonden worden (met uitzondering van garantie).
Er zijn bepaalde situaties waarin maar slechts gedeeltelijke terugbetalingen worden verleend:
• Nieuw artikel met duidelijke gebruikssporen of aangebroken zegel
• Onderdeel die is gebruikt om uit te proberen.
• Elk item dat niet in de originele staat verkeert, beschadigd is of artikel mist om redenen die niet te wijten zijn aan onze fout.
Je bent zelf verantwoordelijk voor het betalen van de verzendkosten voor het retour sturen van een artikel. In sommige gevallen kunnen wij ervoor kiezen dit aan je terug te betalen, dit gaat ten alle tijden in overleg. Als je een artikel terug stuurt kan je zelf overwegen een verzendverzekering af te sluiten, in geen geval zijn wij hier verantwoordelijk voor en wij kunnen niet garanderen dat het artikel daadwerkelijk bij ons komt.
Wanneer je constateert dat het product dat je hebt ontvangen zichtbaar afwijkt van wat er is besteld, maar let wel op dat dit ook een vervangend of vernieuwd artikel kan zijn, dan kan je een retouraanvraag bij ons indienen. Doe dit direct als je constateert dat je het verkeerde artikel heb ontvangen (gelieve binnen 3 werkdagen). Voeg bij de retouraanvraag indien mogelijk foto’s van het artikel wat je ontvangen heb en het bestel of factuur nummer. Neem het artikel in geen geval in gebruik. Alleen ongebruikte en ongeopende artikelen komen voor kosteloze vervanging in aanmerking. RNR handelsonderneming draagt zorg voor kosteloze nalevering van de ontbrekende artikelen.
Bij een garantie of defect kan je het artikel kosteloos retourneren. Verpak ten allen tijde het artikel zeer goed en degelijk in om beschadigingen te voorkomen. Bewaar goed het aankoop- en/of verzendbewijs.
Doe het artikel terug in de doos waarin je het hebt ontvangen. Als je de originele verpakking niet meer hebt is een doos naar keuze mogelijk. Let wel op dat het pakket goed is verpakt en volledig is afgesloten om te voorkomen dat de inhoud onderweg beschadigt of verliest.
Zodra de retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen wij een e-mail om te laten weten dat we je geretourneerde artikel hebben ontvangen. We houden je ook op de hoogte van de goedkeuring of afwijzing van de terugbetaling. Als het retour artikel is goedgekeurd, wordt de terugbetaling verwerkt en wordt binnen een bepaald aantal dagen automatisch een tegoed op je rekening of oorspronkelijke betaalmethode toegepast.
Houd rekening met de verwerkingstijd van de bank. Als je na die tijd nog geen terugbetaling hebt ontvangen, controleer dan eerst nogmaals je bankrekening. Neem vervolgens contact op met je bank. Als je dit allemaal hebt gedaan en de terugbetaling nog steeds niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op.
Een defect of beschadigd artikel van ons ontvangen? Meld dit direct via onze Contactformulier of bel direct na ontvangst. Je krijgt per direct een andere toegezonden en willen graag de defecte of beschadigde retour, Zodat we kunnen bekijken waar het fout is gegaan. Is het artikel niet meer op voorraad, krijgt je van ons in overleg het aankoopbedrag met retourzending terug.
Per ongeluk een verkeerd onderdeel besteld wat wij kunnen begrijpen. Meld dit via onze retouraanvraag formulier en geef dan goed aan welk onderdeel je wel nodig heeft. Dan kunnen wij jou het juiste onderdeel meteen opsturen.
Ga naar ons retour formulier om je retouraanvraag in te dienen.
Op gebruikte artikelen heb je twee maanden garantie en op nieuw zes maanden.
Je kunt het retourpakket traceren via het verzendbewijs die je ontvangt als het pakket is ingeleverd. Tevens krijg je van ons binnen 24 uur de bevestiging dat wij het pakket hebben ontvangen en de retour in behandeling zal worden genomen.
Retour zendingen zijn voor eigenkosten met uitzonderingen van een fout van onze kant of het gaat om een garantie.
Wij hebben nog niet de mogelijkheid om een retourlabel op te sturen.
RNR Handelonderneming
Winkelerzand 12a
1731LZ Winkel
Wanneer je het antwoord op je vraag niet hebt kunnen vinden op deze pagina, dan kan je contact met ons opnemen via onderstaande opties:
Stuur een mail met de vraag die je ons wilt stellen. we antwoorden zo snel mogelijk.
Via ons contactformulier kun je snel en eenvoudig contact met ons opnemen. Vul je gegevens in en we nemen zo snel mogelijk contact op!
Natuurlijk mag je ook altijd even langs komen voor vragen over een onderdeel, het ophalen, retour brengen, ruilen of iets anders...
Je kunt een retouraanvraag voor je artikel indienen via ons retourformulier. We nemen je aanvraag snel in behandeling.
Ons team staat graag voor je klaar om al je vragen te beantwoorden, of het nu gaat om een bestelling, artikelinformatie of advies.
Wil je als particulier je cv-ketel verkopen of wil je als bedrijf jouw partijen/onderdelen kwijt? Neem dan contact met Raymon op.